Proszę czekać...

üadowanie danych...
do góry
Porady
Reklamuj się za pomocą firmowej pieczątki!

Reklamuj się za pomocą firmowej pieczątki!

Pieczątka firmowa pomimo tego, że nie jest obowiązkowa, służy w wielu firmach do przyśpieszenia pracy, ułatwia kontakty z urzędnikami i dodaje profesjonalizmu. Jak jednak wykorzystać stempel do celów reklamowych? Zobaczcie nasze pomysły na to, by nie tylko wyróżnić się wśród konkurencji, ale zaoszczędzić i zadbać o środowisko naturalne!

Pieczątki reklamowe na miarę XXI wieku – dlaczego warto je rozważyć?

Reklama produktów i usług otacza nas wszędzie i przez cały czas. Nie ma się czemu dziwić, specjaliści od marketingu słusznie twierdzą, że nie kupujemy tego, czego naprawdę potrzebujemy, ale to, co wmówiono nam, że jest niezbędne do życia. Na tym polega dobra reklama – byśmy nie potrafili obyć się bez rzeczy tak naprawdę zbędnej. Z tego powodu w każdej firmie, nawet tej mniejszej, powinno się szukać nowych sposobów na rozpromowanie własnej marki. By zająć się tym tematem, trzeba posiąść duży zakres wiedzy i zdobyć doświadczenie, ale nawet bez tego, do reklamy możemy wykorzystać zwykłe pieczątki firmowe!

Każdy z nas zwraca uwagę na otaczające go logotypy, nawet jeśli robi to mimowolnie. Warto tą informację wykorzystać, dbając również o środowisko naturalne! Jak? Umieszczając pieczątki firmowe na produktach wielorazowego użytku, ekologicznych, powstałych z recyklingu. Pamiętajmy jedynie o tym, że skuteczne promowanie marki wiąże się ze spójną i charakterystyczną identyfikacją wizualną – pisaliśmy o niej już wcześniej.

Jakie są jednak najważniejsze przesłanki do korzystania z różnego rodzaju gadżetów reklamowych oraz znakowania pieczątką np. papeterii firmowej?

  1. Pretekst do nawiązania rozmowy – torba z pieczątką firmową z logo lub inny gadżet, to okazja do przesłania większej oferty i zdobycia większego grona odbiorców. Przy okazji rozmowa wywiązuje się również wśród klientów, którym spodoba się dany przedmiot, zwiększając naszą rozpoznawalność.
  2. Klient staje się reklamą firmy – jeśli podarujmy przedmiot opatrzony pieczątką, z którego dana osoba będzie korzystała na co dzień, nasze logo czy nazwę będą widywały również inne osoby. Dzięki temu stopniowo będzie wzrastała świadomość istnienia naszej marki, a klient stanie się żywą reklamą.
  3. Dbamy o dobre samopoczucie klienta – podarowując mu przedmiot z pieczątką reklamową sprawiamy, że czuje się wyróżniony. Jeśli przekazujemy gadżety tylko wybranym osobom, będziemy budowali pozytywny wizerunek firmy, wpływając na późniejsze decyzje zakupowe.
  4. Budowanie pozytywnego wizerunku marki – w zależności od naszego pomysłu, możemy zacząć być postrzegani jako bardziej kreatywni, oryginalni, wyjątkowi, dbający o środowisko naturalne i stworzyć taki wizerunek, na jakim nam najbardziej zależy.

Najlepsze pomysły na wykorzystanie pieczątki firmowej w celach reklamowych

Wizytówka

https://pl.pinterest.com/pin/493988652872677989/


https://pl.pinterest.com/pin/374291419006259948/

Jeśli szukasz od dłuższego czasu pomysłu na oryginalną wizytówkę, to pieczątka firmowa będzie dla ciebie najlepszym rozwiązaniem. Dlaczego po prostu nie wydrukować wizytówek? Po pierwsze do ich stworzenia możesz użyć naprawdę ciekawych przedmiotów – nie musi ograniczać cię standardowa formatka, a po drugie tą samą pieczątką oznaczysz również inne przedmioty, zamiast zamawiać wszystko osobno, z gotowym nadrukiem reklamowym. Rozwiązanie idealne dla małych firm i freelancerów.

Torba reklamowa

https://pl.pinterest.com/pin/438467713692133870/

https://pl.pinterest.com/pin/431571576787115699/

Torba na zakupy wykonana z materiału przyda się każdej osobie, która dba o środowisko naturalne! Wzrost cen na reklamówki jednorazowe stanowi dodatkową motywację dla wielu osób. Dla nas jest to szansa na wykorzystanie pieczątki firmowej jako reklamy – przybijając ją w rogu, czy nawet na środku, w zależności od wzoru czy wielkości odbicia. Jeśli sprzedajemy produkty w torbach papierowych, również możemy je oznakować, tworząc unikalne produkty promujące naszą markę.

Opakowania produktowe

https://pl.pinterest.com/pin/181481059959966767/

https://pl.pinterest.com/pin/486388828495302175/

Pieczątka firmowa jest doskonałym pomysłem na oznakowanie wytwarzanych produktów. Co lepiej reklamuje nasz produkt, niż świetnie wykonana etykieta? Jest to pomysł na zaoszczędzenie na opakowaniach oraz reklamę dla firm specjalizujących się w wytwarzaniu unikatowych, ręcznie robionych produktów. Oczywiście inne również mogą z niego skorzystać, ale trzeba dokładnie przemyśleć wszystkie argumenty za i przeciw.

Papier firmowy i inne firmowe elementy z pieczątką

https://pl.pinterest.com/pin/144748575495301139/

https://pl.pinterest.com/pin/486670303454863796/

Pieczątka reklamowa może znaleźć się np. na codziennie używanej papeterii, dokumentach firmowych czy notesach, które posłużą w formie miłego upominku dla klientów czy pracowników. Jeśli chcemy wyodrębnić pieczątkę reklamową z tradycyjnej firmowej, możemy zmienić np. proporcje logotypu czy nazwy firmy, ilość danych i zamówić nowy automat. Jest to ciekawy pomysł dla wszystkich, którzy chcą podejść do pomysłu z jak największym profesjonalizmem.

Jak przygotować pieczątkę reklamową

  1. Zastanów się nad tym, który produkt będzie stanowił twoje reklamowe „tło”, czyli gdzie przybijesz pieczątkę firmową. Ma to wielkie znaczenie, ponieważ na tkaninach będziesz musiał używać specjalnego odpornego na pranie tuszu. Powierzchnia reklamowa również będzie zależała od wyboru wielkości stempla - niektóre modele umożliwiają duże odbicia, inne wręcz odwrotnie, nie pasując np. do wielkoformatowych toreb.

  2. Zaprojektuj odbicie, które będziesz odbijał na wybranym przedmiocie – torbie reklamowej, papeterii firmowej itd. Pamiętaj o tym, że najbardziej zapada w pamięć grafika, nawet jednobarwna. Niesie o wiele lepszy przekaz niż czysty tekst, dlatego pamiętaj o odpowiednim dobraniu proporcji między elementami znajdującymi się na stemplu.

  3. Wybierz nośnik, czyli rodzaj pieczątki firmowej. Stemple wielokolorowe są doskonałym pomysłem na wyróżnienie się wśród konkurencji. Jeśli szukamy dyskretnej formy reklamy, możemy postawić nawet na suche stemple, które wybijają wzór w papierze lub w innym materiale. Pieczątki drewniane czy automatyczne to tradycyjny wybór, który pozwoli na szybkie oznakowanie wybranych gadżetów. Pomyślmy również o formie stempla – najczęściej wybiera się prostokątne modele, ale równie dobrze możemy zastosować owal czy okrąg.

Reklama za pomocą pieczątki firmowej

Każdy właściciel firmy świadomy mocy marketingu, zastanawia się nad formą reklamy, która najszybciej dotrze do jego potencjalnych klientów. Niekiedy nie potrzeba ogromnych kampanii czy sztampowych rozwiązań takich jak wydruk ulotek czy wykupienie powierzchni reklamowej w sieci, ale dobrego pomysłu, który zachwyci klientów! Pieczątki reklamowe na torbach oraz innych elementach sprawdzą się zwłaszcza w niewielkich biznesach, które nie stawiają jeszcze na rozwiązania masowe. Tutaj pomysł i dobry plan realizacji liczą się najbardziej.

Gdzie jeszcze umieścilibyście pieczątkę reklamową?

Przelew online
Znajdź nas: